Friday, May 15, 2009

citer dolu2









ha hamek ko...aku dah besarkan dah gambar we olls ni....aku tau korang tak puas kan tengok gambar kitorang yang tiut miut 2 kecik2 kan????

nak muntah?????silakan.........
get out from my page okies....(hahahaha ayat kijam di situ)

dulu masa mula2 kitorang masuk asrama.we olls dapat satu dorm..dorm 2..sume pakat2 nak katil dekat2 kan..katil pun kata katil double decker...so 2 katil dah penuh untuk 4 orang.we all 5 orang..so sorang lagi tercampak la jauh sket kan dari tempat berkumpul...tau tak sape yang tercampak 2????aku la.....apa lagi....sangat sadis kan dorang ni....maybe sebab dolu2 aku sorang j yang dalam group tak sama kelas...yang along sama kelas ngan adik(kelas dinamik).yang alang n acik plak satu klas(klas prestasi)aku?????sangat sadis nak cter....aku sorang j kelas proaktif...tau tak kelas proaktif 2 kelas bahasa arab...yer......tak cayer kan???hahahaha...VANGGA aku..:P


so biler malam2 j.tepat pukul 11 lampu asrama wajib dimatikan.ko nak menulis surat cinta k,membaca surat cinta k sume kat koridor okies...pukul 11 yang warden tau tutup lampu...dia kata we olls kene tido awal(padahal tak larat nak bayar bil letrik lebih...:).tapi dekat dorm 2 la yang paling tak reti bahasa.selagi warden kitorang tak jerit macm tarzan...selagi 2 la kitorang tak tutup lampu..jangan kata nak menulis,membaca,siap bawak naik sterika nak gosok baju skolah lagi kat dalam dorm,walhal bilik menggosok dah disediakan dah..pas2 keje kitorang asik la mengutuk n kutuk ustazah@warden kitorang.

satu hari tu kitorang tengah sedap2 mengutuk dekat katil aini(katil ni sebelah dinding ngan dapor umah warden)tiba2 ustazah kitorang masuk dorm terus cakap.

kamu sume ni kan saya dah suh tido masih nak bercakap lagi.dah la tuh mengumpat saya plak tuh..saya denda kamu sume tak payah tido malam ni.borak la sampai lebam.(ha....amek ko....terkial2 kitorang borak sampai kuyu n layu mata)

taun depan uols tau tak apa yang berlaku???nama we olls sorang pun tak tersenarai dalam dak2 asrama punyer list.menggelupur sekor2 buat rayuan..almaklumla...takot parents tau cter kitorang yang slalu nakal 2 kan...biler dah dapat masuk.tau tak apa ustazah tu buat???

dia letak kitorang dorm yang asing2..kat asrama 2 ada 5 dorm.so sorang satu dorm diorang letakkan kitorang.aku terkene dorm 5.dorm berantu okies......siap ustazah 2 buat peraturan,sesape yang datang dorm orang lain lebih pukul 11 akan diambil tindakan...
(ha..hamek ko....punyer ustazah 2 nyampah kat we olls,)


tapi sume 2 kenangan kan???

No comments:

Post a Comment