Friday, May 15, 2009

kenangan lagi

kali ni aku nak publish banyak2 kenangan yang aku ada masa sekolah dulu...sebab aku rindu kat dey olls okies...
yang nak baca dialu2kan okies..tapi yang nak mengutuk 2.aku sumpah korang jadi USKUT!
(see..ni la hasil nyer aku blaja kelas arab)nak tau apa???cari sendiri!

okies...gini...ada 2 cter aku nak cter ni...(meh anak2 dengar cter yang nenek mude nak cter ni)
see...aku ada gak kenangan yang nak diceritakan kat keturunan aku...
mintak simpang la dorang ikot pangai aku yang sangat baiksss ni...

satu hari kan.kitorang ber5 pergi dewan makan.nak minum malam.konon2 nak tengok la kan mana tau makanan yang sedap2 diaorang sediakn sebab masing2 dah parkinson sebab lapar.sekali uols tau diorang bagi kitorang apa???


BISKUT KERING!








sangat kedekut kan???tapi we olls telan j la kan..kata dah lapar...meja makan kat ostel kitorang ada 4 baris.untuk laki ada 2 meja,pompuan 2 meja..ourh..peraturan kat skool tak leh duk campur2 laki dan pompuan.ko jeling2 j la kan bf korang makan.non ado yang berani duduk sorang..nanti warden mengamuks....

sedang kitorang leka2 makan,gelak2 macm syaiton,tetiba si erma@acik buat lawak..oh sory la yer aku luper lawak pasal apa.sekali si fifi ni tengah teguk air,nak tergelak kan erma dia tersembur la air yang tengah dia teguk 2.hamik ko...sume pandang okies..laki k pompuan k ngan warden2 kitorang duk tergelak,tapi dia cover2 uols tau..sangat najis kan???nak gelak2 gelak j la..nak cover2 ensem konon..

ourh....aku sangat mencik okies kat warden laki tuh...nak tau nape???sebab dia suka joging tiap2 petang.sambil dia joging 2 dia tangkap la dak 2 yang dating kat skola termasuk la aku..
hahahaha....

sejak tuh la aku sangat mencik kat dia.orang kata dia ensem pun aku tetap cakp dia tak ensem.
nak2 bile dia gelakkan kwan aku tuh tercover2 kan.

ha...dia gelak2 ala2 macm ni...



tapi sebenarnya aku tau dia nak gelak macm ni




muahhahaha....sangat najis kan???

disebabkan we olls ni tak suke dia.mlm2 kitorang slaloo suluh2 bilik dia ngan lampu suluh dari dorm kitorang
untuk makluman uolss asrama laki dan perempuan bertentang.kitorang punyer tingkap aspuri bertentang dengan tingkap aspura


so mlm2 keje kami suluh2 aspura n sekaligus suluh warden laki.yang ada bf kat aspura sume dok tersuluh2,konon2 nak g taw la i luv u...ada sekali agak nya dak2 aspura dah tak tahan asik kene suluh j,dorang pun nak menyuluh jugak..suluh punyer suluh....tetiba......

terdengar warden kitorang jerit
"weyh..apa suluh2 ni.tak reti2 nak tido k??"
korang tau tak dia jerit dari bilik dia j.sangat kuat n nyaring okies.dia punyer mengamuk biler dak laki tersalah suluh.dorang tersulug pulak kandang singa..harus la itu pompuan ngamuk kan??

yang kitorang kelam kelibut cari katil kosong,kunci pitu dari dalam n pura2 tido.hamek ko sampai satu katil 3,4 orang sebab kelam kabut.

esok nyer kitorang dapat tau warden kitorang denda sume aspura...kesian kitorang tengok tapi nak buat macm mana...

naseb badan..
ahahahahha

No comments:

Post a Comment