Friday, May 15, 2009

my old team@frend







dolu2....masa aku skola menengah kat SMK BANTING..
aku ada satu group..
group aku terdiri dari :
(ha...hamek ko...aku introduce satu2.tapi awasss yer uols....mereka sudah berpunyer)



a) along@nurul aini -now dia keje kat shah alam.. we all col dia along sebab dia paling matured n yang penting dia selalu ingat kan we ouls...kalu we ouls wat keje jaat...:P


ni la aini a.k.a ALONG





b) angah@wan nur izzati izni- its me! yer.....aku tau korang mesti cakp aku tak cukup matang kan???tapi akikatnyer uols terimer yer....i matang cket dari yang lain... :P
me a.k.a angah



c) alang@nurfifi nadia-now dia keje kat UM.dia ni sorang j yang ganas dalam yang lain2.sume benda dan peraturan dia yang langgar....we ouls ikot j.....tapi sume yang nakal2 sume sorok2 dari along sebab takot kene marah ;P


see...muke sume ayu2 gituk,sampai kat muke dia ada ala2 ganas kan???larikssssss...ampon fi





d)achik@erma hanim-yer...aku tau nama dia ala2 erma fatima kan???tapi dia punyer suare ya tuhan.....giler nyaring n halus...dia now kat uitm kedah amik cos industrial design..dia sorang j yang solo...sape2 nak isi borang,sila beratur dan amik no di kaunter 10..(hahahaha)









d)adik@ameeza-now dia study at uitm dungun dalam cos perhotelan.baru jer abis blaja..tengah tunggu result la ni.dia dipanggil adik sebab dia yang paling manja...



we olls sangat rapat n caring each other satu masa dahulu..now masing2 baru nak bercontact balik...almaklumla....before dis masing2 bz keje,s2dy...

hope dis fwen will be 4 eve n eve....(amin)

No comments:

Post a Comment