Thursday, April 23, 2009

metrojaya sales.....

giler keji kan entry neyh....
tapi metro buat sales besar2an kat s.alam...
arga ko tak yah cakap la.....sume 70% diskaun.....adoyai....kenapa aku tak keje lagi neyh????
tapikan uols.....ada gak la barang yang aku rembat......huhuhu....mana tahan tengok sumer murah2 kan???
haruslakan aku kedip2 mata dekat buah hatiku...dan setelah penat aku ayat manis....berjaya jugak aku dapat apa yang aku idam2kan.....
tapikan uols dia kata...adiah besday....aci ker????mana aci kan???belum besday lagi....
kan?????
korang mesti nak tau info pasal jualan gudang 2 kan????
jualan gudang 2 start semalam(22hb)sampai la ahad ni (26hb)dari pukul 10 pagi sampai 7 malam.kenapa dia tak buat sampai kol 10 malam????
takdapat la aku nak kasi tau info tuh sebab bapak aku belum beli lagi share kat metrojaya tuh.....
huhuhuh....
antara barang2 yang sempat aku rembat....



sweater ni arganya 29.90 j uols....murah kan???














yang ni benda yang aku idam2kan....yer....issey miyaki limited edition....tq hazlan..sayang lebih sket......muahahahahhah.uols jangan liuper pegi tau..rugi tak pegi...

No comments:

Post a Comment