Tuesday, April 28, 2009

nyamuk

ni entry giler okies.....
aku sangat benci itu nyamuk!!!!
yer....
kalu korang panggil lalat@langau or etc.....
aku nak panggil nyamuks....kenapa????selain dia memekak kat telinga aku,n kawan2 aku,dia jugak gigit okiessss.....
so secara tak langsungnyer nyamuk ni lagi dasat dari langau kalu langau dia bising2 jtapi kalu nyamuk....dia sakitkan aku....demit........

sukati mak bapak aku la aku nak kawan ngan sape...yang ko sibuk2 nak perli2 kawan aku 2 apahal???ko dah bagus sangat ker????yerr....aku tau ko suke cakap benda2 yang membaguskan ko...walaupun ko tuh tak bagus.....(ayat sakit ati nie...)

ko tak payah sibuk2 nak tau pasal aku....ko tumpukan j la kat keje ko tuh......dah tak der keje k ko sampai sibuk j nak jaga tepi kain aku?????tak payah nak tengok2 blog aku ni kalu sekadar tengok pas2 nak jaja n cter kat orang lain...kalu setakat ko sorang yang tengok blog aku ni....tak kurang pun sesen duit nuffnang aku tuh....(giler keji ayat ni...tapi bukan untuk uols...untuk sekor nyamuk tuh j)

dah....pegi tutup blog aku ni....jangan sibuk2 lagi...kalu aku tau lagi...aku picit2 ko sampai penyek....


aku nak picit2 nyamuk ni sebelum dia melarat
:P

No comments:

Post a Comment