Sunday, November 8, 2009

updated




hahahaha...sory la tak update...sampai lan dah mengeluh....



sebab aku tak update,,,dia kata tak best la yang baca benda sama selaluu..



ok darling i update untuk u k???:P



p/s:nak muntah?????SILAKAN.....:P




aku bz la weyh...bz giler weyh... hari2 nak overtime(OT)..eh???hello...sape tak mau duit kan????ari2 la aku nak duit....tal larat j aku mula la pergi seven E beli REDBUL:P

korang sokong apa masa KELANTAN VS N9????

aku???eh CONFERM la n9 kata aku orang nogori kan????huhu...mesti korang kata aku dan2 ngaku orang negeri kan???

hahahah...n9 menang kan uolsss????
hamik ko....kalu kelantan menang aku tak tau la mcm mana BANGGA nyer depa tuh...tapi sangat menyampah okeyh aku ngan peminat KELANTA....
sangat perkauman okeyh.....
baru gol sket dah langgar2 pemain n9....dah sepak2 pemain lain...eh helo....PROFESSIONAL sket...
muahhahahaha...sangat marah aku...huhuhu alsan sebab aku marah???

sebab ko langgar n tolak bf aku tau...(AIDIL & ZAQUAN)
sian dia....tapi tu la tuhan bayar cash...hamik ko....3-1 weyyyy...teruk ko kene blasah...bab last2 tu aku tengok pemain negeri mcm malas dah nak main...masa gol kelantan tuh muke dorang muke selamba j..:P

sape2 yang baca n sokong kelantan....nak marah???ada aku kesah???non ado ok...ko nak marah2...g open kat blog ko sendiri hokeyh....:P

ayat emo disitu:P.mana tak emo...peminat kelantanese sangat biadap taw...ko ingat ko bakar kerusi tu ko tak rugi k wey?????adoyaii.....ko jugak yang bayar tax tiap2 taun....buatnya nanti tax naik sebab nak ganti rugi balik yang ko dah jahanakan tu padan muke ko weyyyy....
:P
sivic elek pocik la lu....










taun ni dipegang oleh nogori eden weyh....bangga acikkkk....


malam ni pun ada gak perlawanan yang boleh bikin aku sakit jantung weyh..aku ni kalu nengok bola sangat la xcited lagi2 team2 yang aku sokong...agak2 bola lari kat tempat pihak lawan j jantung aku punyer degup...mcm nak terkeluar weyyy...siyes cakp...aku rasa esok luse dah tue sikit mesti aku cepat kene sakit jantung kan???:P

mlm ni game untuk???





aku sokong mana????HELLO....olwezzz sokong man u ok...CHAMPION>>>>>glory2 man u...esok kalu man u menang aku update lagi yer uolsss...kalu tetibe aku tak update tuh....bz la tuh(ayat nak cover kalu man u kalah):P

No comments:

Post a Comment