Friday, October 23, 2009

welcume back

sory...lately ni memang aku block sume orang dari tengok blog aku...sebabnya????huhuuhu ada masalah sikit...blog ni sudah dibubuh security agar takder lagi langau2 yang nak sibuk komen kat blog aku dengan kata2 yang tak sepatutnya....:)

so...banyak ni nak cter...antaranya????

be4 tuh..meh sini aku tepekkan gambat empunya blogg



luper nak cter....kakak senior tempat aku keje dah takde dah sorang....nama dia kak syidah...dia dapat offer uitm...keje situ....so dia pun berhenti di DEMC....ari 2 we olls buat party untuk dia....bawak potluck....:)

ni gambar ramai2....bahagian farmasi n billing.....sebelah aku 2 la kak syidah....dorang kata muke dia ngan muke aku ada iras2.....ada k????hurmmmmmm


ni plak.. we olls kumpul2 wet bagi adiah kat kak syidah....jam tangan:)suke tak kak syidah???


from left:kak syida,kak mas(our supervisor),me n hilmi azian



ni plak...gambar tyme raya...1st raya we oll keje:)

mesti pelik nape kitorang suke keje tyme raya??

sebab nyer...kitorang dapat claim.....:)



ni gambar masa kami pergi beraya :)

tema taun ni adalah silver itam:)



ni masa sambutan raya yang DEMC adakan beberapa ari yang lepas...

No comments:

Post a Comment