Friday, June 12, 2009

tag ompek

ompek name panggilan aku
izni
izzati
kakak(nama ni family aku sajork yang panggil okeyh....)
baby(ni plak laki aku panggil....)

ompek tarikh yg bermakne bg aku
11/11/06(my couple da)
10/04/07(declare tyme)
26/05/88(weyh...ni korang pun kene ingat pk,beday aku)
29/05/82

ompek bende aku bt 30 minit yg lalu
mandi
makan
borak2 ngan family jap
sms

ompek care bt aku hepi
soping(lagi2 orang blanja weyh...siyes eppy la)
dapat money(klu ni sure happy la)
tengok wayang
berjalan(ate....aku ada taik lalat kat kaki..harus la kuat berjalan)

ompek jenis hadiah yg aku mahu ketika ini

kete idaman(weyh...ada sesapa nak bagi k)

lappy vaio bravia
voucher soping
beg tangan


ompek favourite colour aku
turqoise
maroon
hijau
biru laut

ompek tmpt aku nk melancong
bali
pulau redang
bandung
paris

ompek minuman kegemaran aku
ABC(hanya kat seksyen 2 shah alam j aku suke ok)
float
sarsi
air kosong(weyh..siyes weyh..takyah gelakkan aku)

ompek brg korang jumpe masuk bilik aku
lappy
cooler
almari
radio

ompek tempat best tuk lepak
tempat date aku(hanya kami berdua tau,rahsia okeyh..kang ada tukang ngadu plak~lalalal~)

kat uma(weyh seronok kata lepak2 sambil baring)
kat restoran puyuh(~:P~)
kat kedai makan

ompek perkare yg aku syg
almighty God,Allah
family
hazlan shah b.yunos
my besties

ompek mangse tag ari ini
ainhanaz
bunga
sepet
esta

p/s : ompek tu empat bena :))

No comments:

Post a Comment