Friday, June 12, 2009

on9 kembali

sory yerk...gue baru exam....so sangat bz...akan kembali bersiaran ini blog...weyh jaja....aku wat tag ko nanti k???yang lain2 yang ada tag gue 2 bisa sabar yer.....
otherwise blog ku ini sering diintip oleh LALAT okeyh....sangat menyampah.nak tulis apa pun kene cover2 sebab lalat ni confirm nak sibuk pasal gue....
sepet....sekarang aku dah rasa dah apa yang ko rasa idup berblog ni...
pinjam ayat kak c33ra sket...
"biasala...gue kan artis,ramai yang nak gosip n mnyibuk!"
~lalallalalla~
oh ayat kak ceera lain okeyh....aku oter sket....
hahhaha...
~~~~daaaa~~~
mau makan....apa????nanti gemuk???aku pedulik apa..gemuk2 pun ada orang sayang..yang penting aku tak rampas hak orang,dia bukan kekasih orang,tunang orang.so gue punyer suke....
:P.




No comments:

Post a Comment