Wednesday, April 15, 2009

masak!!!!!!

uols nak tau tak....ari ni kan...aku ngan budak2 asrama aku masak....nak tau masak apa????
MASAK NASI GORENG.....
yessssssssssssss....akhirnya aku berjaya memasak juga......walaupun tak la sehebat uols kan tapi setelah berhempas pulas jadi jugak uols nasi goreng ku.....
LAN.......sila2 la.....datang minang...awek lu dah pandai masak dah...walaupun hanya mengoreng nasi......
yer.....sila muntah okey......tapi ku tak peduli...harusla kan aku membanggakan diriku


tapikan uols biasalah...cara orang bujang.....bahan2 pun non ado.....(alasan)
kitorang tumis bawang,masukkan nasi,letak perencah.testing(ni part yang penting ni)pas2 dah siap....
ha????terkejut?????
kan aku dah cakp...biasalah...masak orang bujang....

dan hasilnya kan????


see.....kosong kan????takde sayur...non ado ayam.....tapi tetap meletup












hamek ko...sampai licin pinggan budak2 ni makan





see.......ini menunjukkan aku sudah lulus memasak......

No comments:

Post a Comment