Thursday, April 16, 2009

g sopping.

ha????teruja kan tajok neyh...tapi bukan aku yang soping..temankan ajer...
bf ku ada game futsal tak lama lagi..so semangat nak lawan apalagi,sanggup beli kasut baru...as gf yang mithali harusla kan aku teman dia g beli kasut dia kan..tapikan uols...aku tak berapa sihat sangat ari ni...demam n sakit2 sendi...tak tau kenapa suspek denggi k????chikugunya k?????
mintak ampooon la...tak nak la aku kene penyakit2 tuh....

so location nya as usual la uols....mana lagi kalu bukan sunway pyramid....ingatkan perempuan j cerewet nak soping ni...rupenya laki pun cerewet jugak....punya la abis satu sunway dipusingnya....tak jumper2...jugak..tak berkenan la...wana tak cantik la....simple sangat la.....
hai....nasib baik aku sayang ko kan...kalu tak harus la aku "dush"dush" kat perutnya....dah la aku ni demam kan uols??????

see....jap...upload gambar














ha hamek ko sampai gatal2 idung pkir nak beli k tak...


see...akhirnya dia jumper jugak yang menepati citarasa dia.....abis beli j tros balik sebab aku dah parkison da uols...tak tahan demam....

No comments:

Post a Comment