Friday, March 27, 2009

nak kenal......






k la uols.....
meh aku cter serba serbi tentang tuan punye blog k...

aku masih blaja....baru abis praktikal dengan jayanya di hospital tengku ampuan rahimah klang....damn......sangat bz ok hospital tuh.....kesimpulannya kalu pergi mana tempat gomen jangan la asik nak merungut tentang servisnya ok.....ku telah lalui pengalamannya ok....

ni salah satu gambarku bersama staff disana....
namanya chi fei....dah berpunya yer uols....sepet....
anda dilarang untuk mencuba nasib...hahahahaha

upss.....lari topiks....ok...aku ada 2 beradik j..tak ramai kan??sangat bahagia ok...tak perlu nak sesak nak masuk bilik air kalu ramai2 ni...tapi sunyi 2 tetap ado jugak...aku anak sulung...adik ku masih kecil.baru 12 tahun....yer...aku tau...sangat beza umur tapi nak wet camno....

urm....status?????nak cakap non ado k ado????
k la...sudah ada la uols buah hati...next time cuber lagi eyh...borang akan dikeluarkan bila kembali single...apakah?????
lariksssss....
(harap2 tak dibaca oleh beliau):P

namanya hazlan shah....macam nama sultan kan uols????oh tidak....memang dia tua tapi dia bukan sultan yang kat perak nun...dia jauh lebih muda daripada baginda....


ha ni gambar dia....
kepada yang hensem2
(hensem2 j yer)
cuber lagi yer uols....
yer aku tau ada yang nak muntah...tapi ku pedulikssss apa......gua punyer suka mau tulis apa...if tak suka.....nyah dari blog ini......

k...lagi apa yang uols nak tahu???
aku blaja di MSU s.alam.
cos pharmacy....
dah nak abis blaja dah ni......maner2 hospital yang nak offer tu.dialu-alukan la yer...

dah tak tau nak bebel apa lagi....uols tengok gambar j la yer...
(yer...kami ada sedikit beza di situ....sikit j :P)


( ni pun family aku jugak ni....namanya baby)

No comments:

Post a Comment