Monday, July 20, 2009

terbunuh???

korang baca tak tentang jacko????
eceh...aku panggil macm dia kawan aku j kan....
pasal michael jackson lorh....

meh2 tgk sket gambar dia.....
haa......
yang ni....

(matila aku...malam kang roh dia datang cari aku tulis pasal entry dia...)


baru2 ni jadi isu kan dia ni...kononnya dia mati sengaja dibunuh la...mati bunuh diri la...

pas2 bile dia dah mati dan2 tu la nampak roh dia jalan la...nampak muke dia jadi bayang2 awan la...sampai nampak kat kete la....apa la...

2 sume nak glamour la tuh....kan???dan2 nampak dia jalan la apa la..dulu masa dia idup takde plak orang nak bagi tumpuan kat dia kan???


korang rasa2 la kan???dia ni mati kene bunuh k atau memang dia kene serangan sakit jantung???

aku???ntah la wey...dia ni banyak bnor yang lain dari yang lain....tidur dalam tiub oksigen la...operate idung dia la...


weyh...idung aku pun tak mancung sangt(mancung SIKIT okeyh...lan nak kutuk la tuh)

tapi idok ler aku nak operate bagai....ensem apa muke ko waktu dolu2 tuh...sweet j itam manis...kan2???


baru2 ni brita kata dia ni sah dibunuh plak oleh doktor2 dia...haiyok....

sian dia weyh...tak aman dia kat dalam kubur 2....

ko tanam,pas2 ko korek balik..ko pindah tempat plak...

adoyai....

letih dia....

pas2 korang baca tak tentang yang terbunuh kat PLAZA MASALAM 2???

weyh...tepi tempat keje aku j weyh...

masa mula2 kitorang dapat brita pasal ada orang mati jatuh dari tingkat 14 tuh....sume kecoh2...

"nape aku tak dengar sore orang jerit aa??"

"nape dia tak bawak g ospital ni j aa?"

"nape dia bunuh diri a"?


giler masing2 nak jadi wartawan tak terlatih...

amik ko...masa kejadian giler ramai yang dtang nak tengok pasal benda 2...yang kitorang ni kalu dah keje,siang tukar malam,malam tukar siang pun dah tak tau...sebab masing2 berat muntut nak g jenguk2 luar kan...so tak la sume tau pasal kejadian tuh..yang tau masa nak balik tuh ramai betul polis jaga n ada manyak giler kete...


aku n senior lain lalu depan 2 siap tegur..nape ramai2 ni...nape banyak2 kete ni...semak la...jem tau...(kalu aku tau ada mayat kat situ sumpah weyh aku tak cabul)

siap kitorang kutuk2 lagi acik polis tuh...pas2 ada yang ckp..."sampai kat sekolah pun dorang parking ni...mesti ada mesyuarat PIBG skola ni.."

giler k weyh malam2 ada mesyuarat PIBG...giler +ve kan pemikiran...


sekali...esok nyer baru tau...ada kes la weyh....ha...menyesal masing2 mulut cabul....

tapi aku tak mor komen manyak2 lam blog ni....

maklumla...

kes politik....

kang blog aku kene GAM.....











No comments:

Post a Comment