Tuesday, May 26, 2009

ROZITA CIK WAN DAH NIKAH DENGAN DATUK K?

waw...cter best nak dengar ni...cter ni aku baca dari blog kak amyza aznan..

ni antara petikan dari blog dia

hmmm...aku tgh facebooking sementara nak tunggu scene aku,tetiba aku terdengar mamat yg berlakon jadi hubby aku ni bercerita bersungguh2 TANPA rasa confident...hiihihihi,dia ckp client dia ada gmbr nikah datuk k dgn rozita che wan!!HAH!!!BIAR BETIK!!...aku pun terus kuatkan frequency telinga aku...hihiihihi...pastu,borak punya borak,tup tup ..assistant director aku ni baik gak dgn rozita che wan,dia pun sms...tanya dgn rozita...nak tau rozita jwb apa?..."eh,mana tau ni.."....."dah kuar paper ke..."......pastu sms yg last dia ckp"ni i tgh pintal2 misai dia lani...HAHHHH BIAR BETIKK!!!...harap2 apa yg aku dngr tadi tu,hanyalah gurauan dari ita,sbb aku tau ita ni sebenarnya kuat melawak!!mungkin dia pun dah tak kuasa menafikan,nafi pun org tuduh gak...ish..harap2 ni sume adalah dusta semata2..mak iti kawan lama,mak ita plak kwn baru...tapi,dua2 kawan..harap citer ni tak ujud la ..aminnnnn


korang rasa2 ni auta k fakta???

No comments:

Post a Comment