Monday, May 25, 2009

menyampah!

sangat menyampah okies....setiap kali dia lalu,aku rasa macm nak sepak j,
setiap kali dia bukak mulut nak cter benda yang "up2",aku rasa cam nak kasi soletep mulut dia..
x kose okies aku nak dengar suara dia yang nyaring bak buluh perindu 2...tapi buluh ni stok yang dah rosak 2.....
mengapa aku membenci dia???
kerana dia suka porak peranda kan orang,
dia suke buat orang "berantem" (maksudnya gado)
dia suke tambah2 perasa ajinomoto nak bagi sedap cerita dia...
yang penting.dia suka sangat cter tentang family dia yang kayo 2...kayo k???
bukan nak cemburu la kan...tapi boleh tak kalu ko nak cter 2 pelan2 sket???
tak yah ko cter ngan orang lain mak ko beli emas la,mak ko beli kete baru la,atok ko beli anak arimau la,etc bla,bla,bla..
ko nak cter bagi orang yang berminat dengar cukup okeyh...
tak payah ko cter kat nun jao disana tapi suara ko dengar sampai disini okies....
sangat sumbang di telinga ku ini kerana????
kerana aku tau dia ckp tak serupa bikin...
hanya tau bebel,n bebel,n bebel lagi....

okies la aku bagi contoh....
"bapak kiter kan kalu pencen gaji dia tetap 5 ribu ke atas sebab bapak kiter kan pengetua skolah,so gawat2 ni tak terasa sangat la"

ello nenek!!
ko tau tak kalu pencen 2 kiter akan dapat separuh daripada gaji kiter masa kiter berkhidmat...takkan bapak ko keje pengetua gaji rm 10 ribu?????
bukan nak mengutuk pengetua la tapi ni dijadikan contoh sajork...logiknya ada k pengetua gaji sampai 10K???
sape2 yang kenal ngan pengetua sila bg tau sket gaji yang normal berapa???

*contoh yang diberi sudah pun diedit kan jalan ceritanya okies....kang kata aku jadikan blog ni tempat melepaskan nafsu marah n ngumpat orang plak kan???
~~~tapi ku pedulik pa seyh...ini gue punyer blog~~~~

*motip cerita????
hari ini adalah hari bengang dan marah ku...kenapa yerk???
perubahan hormon kah???
muahahhaha...
~~~DA~~~~

1 comment:

Ameeza Adailami said...

pehh..bapak dasyat minah tu..najissss betul (tiru ayat ko,okey?)

Post a Comment