Tuesday, April 14, 2009

accident....

ari tu kan uols....
aku ada cter kan????
yang aku accident.....
ha....
meh aku cter.....
ada satu pagi ni.....aku anta makcik aku pegi kerja......on da way nak blik 2....tiba2 aku dengar bunyik meletup pas2 stereng kete gegar.......
aku dah macam takot2 trus bagi signal ke kiri.....
tau2 j uols....
cek tayar...
ha....hambek ko....sekali tayar pecah....siap koyak bagai.....
jap2....


ha.....amek ko....sekali besar koyak dia.....
bayangkan macam mana hati aku......dengan sportrim calar.....










pas2 kan uols....gigih la aku col pakcik aku.kebetulan bf pun masa 2 kat s.alam...aku kat banting....so tak dapat la nak nyusahkan dia.....huhuhuhu
kol pakcik aku dia outsation pulak....tapi dia kirimkan kawan dia suh tolong.....
uols tau dia pesan apa kat aku???dia kata 2 la....lain kali jangan tau bawak jer kereta tu....blaja2 seket nak tukar tayar....
ha hambek ko...dia dah mula ceramah dah....
pas2 tunggu punya tunggu,2 jam tau uols kawan dia nak datng...kalu aku tau lama macm 2..baik aku suh laki aku j yang datang..sah2 tak sampai 2 jam....
lepas penat aku menyumpah seranah,dengan perut yang laparnya,kawan dia pun sampai.dengan muka tak bersalahnya tanya.kereta rosak yer?????
huh....
aku rasa macm nak langgar j dia......
tapi disebabkan dia nak tolong kan?????so aku pun buat la muka ala manis2 seket kan....pas tu lepas dia tolong tukar kan tayarterus berdesup aku pergi kedai tayar tukar tayar.hambek ko kene RM125...habis duit taw....
so pengajaran yang aku dapat kat sini aku kene blaja sume tentang kete..so tak payah la aku nak menunggu sampai 2 jam bagai...kan uols??

No comments:

Post a Comment