Friday, March 27, 2009

offer kerja.......

uolsssss.......
nak kongsi neyh......
tadi kan....
tengah syok2 tido....almaklumla.....
cuti la katakan...
tiba2 dengar bunyi lagu hp....
aku pun angkat dengan sore tido.....

hello......
urm.......(dengan suara malas dan marah)
(sape suh ganggu aku tido kan)

ruper2nya ada satu private hospital kol....
ha hamek ko.....
tros aku behave menjawab....

dia tanya n tanya n tanya....

dia pun ckp....
nanti after u grad..
tros datang sini ok....

wah........
seronok......
tapi blaja tak bes lagi ni/.....
ada 2 subjek lagi......

doakan yer uols....
moga2 tempat kosong 2 akan direserved untukku....

kalu uols tau mana2 hospital gomen k private k yang kosong
bagi2 la tau yerk....
oh luper plak.....
lulusan diploma in pharmacist...
k la uols......
mau makan......


ni ada sedikit gambar tok uols masa aku praktikal di hospital klang




ha....ni nama nya pn rozi....
dia pegawai tau uols....
cantik tak???




ha....ni plak kawan2 aku sesama tranee..
yang baju ungu 2 dari uitm-nizam
yang baju oren ala2 peach 2 dari kkm-faizal...
single lagi uols.....

No comments:

Post a Comment