Saturday, March 28, 2009

adiah....

ha....ari tu aku ada cter tentang beday mak aku kan uols.....
ni dia gambar....penat aku menyelinap bilik mak aku nak amik gambar2 ni tau.....
ha....ni adiah yang dikirimkan oleh lan tuk mak aku....cantik tak uols????



meh close up sket



ha....amek ko....siap bermanik2 bagai.....dari first lady....
"bape arganya yang???esok beday i nak yang ada berlian2 plak tau....."




yang ni....dari aku ngan my father....(apa la agak2 nya)











seeee....jam tangan...my momkan suka koleksi jam tangan..parkinson jugak la nak kuarkan duet nak bayar...almaklumla....belum keje.....


mama....nanti adiah bagi yang lagi mahal ok.....:P

ourh.....terluper....
adikku tak beri pape....alasannya duit kat bank????nak simpan wat masa depan.boleh terima k uols alasan tuh????hurm.....

No comments:

Post a Comment